Thursday, April 28, 2011

Santai Ben Ashaari : Kenapa aku seorang blogger

Bual Blog : afifahaddnan

Di sebabkan kamu berbual bahawa kamu suka mengkaji. saya ada satu soalan kepada kamu. mengapa blogger kebanyakkan tidak ramah mesra. lalu dan pergi. sesuka hati. demi mendapat secuit trafiki. ah. mengapa? adakah mereka benar ikhlas dengan blogging itu? adakah mereka tidak concern atas sesuatu yang mereka kaji itu atau mencari populariti semata-mata? atau sekadar berbual di wall sendiri. mencerita hal peribadi yang tak ada kepimpinan diri. mengeluh. merendah diri.

Maaf pembukaan yang terlalu mendalam. dan tiada kaitan pada dirimu. mungkin. mengapa tiada yang datang dan pergi itu sesuatu yang boleh mendatangkan semangat. bukan sekadar tiga hingga lima patah perkataan meninggalkan pesan untuk mengikut jejak mereka?

saya bukan bual tentang diri mu. cuma berminat dengan quote "aku suka kaji persoalan yang timbul di fikiran aku" tapi permasalahannya sekarang. di fikiran orang lain. ah. maaf. rupanya salah entry.

No comments:

Bual Ads

Bual Man

Bual Woman

x

PopUp Title

Code of the gadget you need

Get This