Thursday, April 28, 2011

LRT Dot 3 GIPI

Bual Blog : oreohitam

pergh, bacaan mengenai judul tajukni pun dah baur baur menarik. ha ha ha. menarik pada yang selalu mendonload, menarik pada yang selalu menengok. menarik pada yang selalu mencari dalam carian google. ah. ketepikan semua itu.

Lrt ni. bukan sekadar lrt. ktm pun sama juga. sendat! padat! pabila peak hour. hujung hujung minggu. pasal bau bau yang tidak disenangi tu memang tidak boleh nak di endahkan. memang selalu terjadi. memang mereka tu tak sedar diri. ape ke halnya? pelik, pelik. pernah juga ada yang memang tak tahu badan dia berbau. itu memang betul. di tegur takut dia malu. jadi kita terpaksa melayan karenah bau itu.

gambar gadis di tengah tengah itu memang tak boleh belah. ape kes ni? keliru lah. jejaka berbulu tegap. laki bangla berpelukan kain batik sambil adik dia naik. eshh.

"Minah_LRT.3gp" ? - kalau ada dan mungkin ada bagaimana terjadi tu? takkan nak record dalam train kot? ke letak camera tersembunyi? ha. mungkin judul yang sesuai "Minah_LRT_Bergesel.3gp" itu aku setuju.

biarlah. bangkang pun tak guna pasal coach Pink tu. yang bawa suami pun masih ada dalam tu. gila wanita solehah. dah tau coach PINK bawa suami pink bergesel dalam tu buek ape. Haha. macam macam hal.

No comments:

Bual Ads

Bual Man

Bual Woman

x

PopUp Title

Code of the gadget you need

Get This