Thursday, April 28, 2011

Terima Kasih Penulis Senja!!

Bual Blog : hasrisa

Chait. tu lah. Aku fikirkan aku pun lebih kurang seperti dia. berbual bual, berjalan-jalan. ah, dia dengan dunia dia. aku dengan dunia aku. jadi di sini, marilah berbual-bual di duniaku.

"pink warnamu , gubahan puisi rindu
berhias cinta kalbu , kasturi di kristal merah jambu
bertamu bunga dijambakmu , kerudung bermanik merah jambu
hamparan lembut baldu terbenam di tapak hatiku
segar nafas hiasmu, jambangan berkelopak merah jambu
bertanda keping kenangan , bertindih di kemuning petang
segala yang kita harapkan menjadi tembang kenangan
merah jambu berwarna-warna begitu tabiat cinta"

yah. agak puitis bualannya. agak berbunga-bunga. intipati di sampaikan jelas dan kadang-kadang mengelirukan.

Rumusan dari petikan di atas : blog anda yang bewarna pink itu adalah tempat anda mencurahkan segala hasrat rindu & cinta pada semua. Serius! aku blur sungguh dengan turutan seterusnya.

anyway. selamat pagi!

2 comments:

risa said...

terima kasih ye

Unknown said...

sama sama daun keladi, kalau rajin datanglah lagi. moga moga. entry ini tak bersemadi. hingga suatu hari nanti kita bertemu lagi.

kanak kanak main daun keladi,
hujan lebat hampir membanjiri,
daun keladi bukan bewarna pinki,
bewarna kuning bila di goreng dengan cili.

i like. siyes. ini 1st time aku berpantun.

Bual Ads

Bual Man

Bual Woman

x

PopUp Title

Code of the gadget you need

Get This